supporters

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!

World Wide Photowalk

Salam,

Saja sharing info. Saya dapat message ni dari kawan melalui Facebook. Copy-paste di bawah.


Greetings to all, it's July and it is time for our second outing. However, we had to postpone it because we have another good oppoturnity to all photography enthuasist in Sabah. Support Mr. Jackson Lim (www.jacksonspace.blogspot.com) in his leader on the 3rd worldwide photowalk with Scott Kelby (www.scottkelby.com). Scott is the editor-in-chief for Layers Magazine, Photoshop User magazine and the president of NAPP the National Association of Photoshop Professionals.

For more information: http://www.facebook.com/people/Jackson-Lim/732083472#!/event.php?eid=128932920478862&ref=mf

Or you may directly register yourself here: http://worldwidephotowalk.com/walk/kota-kinabalu-sabah-malaysia/

If you cannot attend this walk, or decide to attend a different walk, please make sure you remove yourself from this walk so someone waiting on standby can take your place.

Regards,
Girllyen
www.pixelayer.net







Photowalk ini mendapat feedback yang sungguh memberansangkan. Photowalk 'leader' mensasarkan (betul ka BM saya nih? LOL) seramai 50 orang peserta Photowalk tetapi dalam masa 48 jam sahaja, permohonan untuk 50 peserta telah penuh.
Saya sendiri masuk dalam 'waiting list' (in case kalau ada peserta yang cancel untuk join last minute).

Kalau tidak silap saya, Photo walk ini dijalankan serentak di seluruh dunia. Apa kata anda jadi Photowalk Leader dan anjurkan satu 'walk' di tempat anda?

:)

* Thanks to Girllyen from Pixelayer.net for the message.

[UPDATE]


Photowalk ini akan dijalankan pada 24 Julai dan setakat ini, 'photowalk leader' telah menaikkan jumlah peserta dari limit 50 orang ke 80 orang!
Walaubagaimanapun, cuma 50 orang peserta pertama saja yang layak untuk menyertai "photo competition" yang akan dianjurkan oleh pihak penaja 'photowalk' ini.

Jika anda photo enthusiast dan berminat untuk mengenali lebih ramai yang mempunyai hobi yang sama dengan anda dan lebih penting lagi, menjadi 'a part of history', sila lah sertai 'photowalk' ini.

No comments: